Utråkad

Hatar regnet just nu, man kan ju inte klättra på bergen nu och då känns det som hela världen går under! kanske inte riktigt men nästan så ^^ tror jag ska gå ut och göra klart i garaget så jag kan klättra där igen, förmodligem kommer hela kvällen gå ut på att städa så jag inte hinner klättra. Men det måste ju bli gjort någon gång så varför inte nu? har massa i skolan nu det sista så det känns som jag inte komma hinna, har bara tre grejer i engelskan till på torsdag som jag knappt börjat med, NP i spanska imorn och NP muntligt i matte på onsdag. sen är det väll en hel del som jag har glömt av. ska ha muntlig engelsk presentation om surfing så nu sitter man här och bara tittar på massa filmer om surfing. vill så himla mycket börja surfa, känns nästan som innan jag började klättra även om jag började typ när jag var 9. känner att jag inte utvecklas så mycket i klättringen just nu, men det är bara att kämpa på och fortsätta, för roligt är det fortfarande. Ryser så fort jag tänker på en kall klippa under händerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0