Tisdag

Idag har det varit en riktigt grym dag. först i skolan tog vi plojfotot och det blev riktigt bra och det var roligt att alla gick in så för det. sen när vi tagit kortet får jag ett sms av mamma att jag har fått beskedet att jag får gå på skolan som jag ville. snakca om att jag blev glad eller!! :thumbup: så nu kan jag andas ut och börja tänka på flytten istället, ska bli spännande att flytta. I ettan kommer jag ju bo på internat men sen blir det lägenhet, träffade en tredjedel av klassen för några veckor sen så några känner jag ju, men annars är det nytt folk. inser hur mycket jag kommer sakna min nuvarande klass när man tänker på att vi bara har tre veckor kvar.


Här är vi några stycken från fotot. Det är:

Först Matilda som Jack Sparrow
Sen kommer Stina som Marilyn Monroe
Evelina är Harry Potter
Malin är den läskiga tjejen i The Ring
Sen är jag Alice i Underlandet
Linnea är Hattmakaren från Alice i Underlandet
Till sist är Julia Elisabeth Swan från Pirates of the Carribien



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0