Helgen

Igår var jag först ute med Fanny på stan och köpte lite prylar ^^ sen åkte jag hem då ringde Christina och frågade om jag ville hänga med till IKEA och det ville jag ju, så det blev till att packa väskan eftersom jag skulle sova där. Åkte in till stan med syster som övningskörde, och sen hann jag precis komma in i lägenheten innan vi skulle till Maxi. Då var klockan typ halv tio och vi skyndade oss in, men såklart fastnade vi vid filmerna. vips så hade det gått en halvtimme och vi halvsprang ut genom affären, vi var alltså sist kvar i hela Maxi och alla andra affärer. en sur vakt stod och väntade att vi skulle bli klara sen följde han oss ut ;-P när vi kom tillbaka satte vi oss framför tv:n och kollade på Den magiska leksaksaffärn och käkade chips. sedan fick vi för oss att vi skulle sova på balkongen så då tog vi fram sovsäcker och bäddade. jag var så trött så jag somnade bums... :D På IKEA köpte jag lite flytta-hemmifrån saker och en klocka på Ur och penn. när vi kom hem byggde vi ihop och satte upp ett skåp, efter det kom mamma och jag åkte hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0