Barnträningen

gick riktigt bra, tycker om att de små som är 4 år är så duktiga. vissa som knappt kan gå bara flyger upp för väggarna :thumbup: slog nog nytt rekord i ledbygge idag, lyckades göra 4st bra led-

er på tio minuter. blev en hel del träning för mig med för jag körde fys med ungarna. de är riktigt sköna ungar man har att göra med alltså :D börjar planera för sommarens vandringar, ska nog vandra Vasalopps leden på 9mil med Christina. ser jag verkligen fram emot! att sova under öppen himmel och göra mat i triangaköket ... Jösses vad jag längtar till sommaren, vill klättra deep water soloing också, att man klättrar över vatten alltså. Ne nu får jag sluta drömma och gå och läsa lite i Ute magasinet ;)//Emma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0