100:de inlägget

Med detta inlägget har jag skrivit hundra stycken, inte så illa ;D Idag har det nästan varit en vanlig jobbdag förutom att jag också hjälpte till att hålla klättring för några konfirmander. Det var roligt och när vissa blir så glada av att dom har klarat sig upp för väggen blir man själv glad. Imorgon hoppas jag att det inte regnar som det har gjort idag, det blir så mycket jobbigare att jobba i regn ^^

Vill också lägga in att jag blir så irriterad när jag nyss fick höra och läste om den nya "trenden" hur man äter bläckfisk. Det är så att dom skär upp halsen på bläckfisken och medans den fortfarande lever och sprattlar (eller dansar som dom säger) ska man skära av och äta armarna råa. Hoppas verkligen att detta inte blir något man fortsätter med utan att det stoppas, de har också känslor!



(typiskt att det ska bli liten text...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0