The lovely bones

Tittade nyss på The lovely bones, eller Flickan från ovan som den heter på svenska. Det var en riktigt fin film, lite jobbig ibland och man tyckte så synd om henne. Den handlar om en tjej (Susie) som blir mördad när hon är 14 år och sedan ser man hur hon ser på sin familj som försöker ta sig igenom sorgen och samtidigt ser man vad mördaren gör. Man blir så arg att ingen kan fatta att han är mördaren, även hon blir frustrerad och det syns i pappan. han och Susies syster fattar att det är grannen, men det finns inga bevis... Sevärd säger jag bara!! :D annars var jag som sagt i stan och kollade på trekkingrean, fanns inte mycket när jag kom men det blev ett par vandringskänger och ett par strumpor. så nu har jag ett par känger för vår/sommar och ett par för höst/vinter. En jacka skulle nog vara bra att ha också, så jag har siktat in mig på en på addnature.com, det är rent ut sagt farligt att gå in på den sidan. man ser så mycket man vill ha, både i klättringen och vandringen.//Emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0