Skrämmande...

japp, det kan jag vara ibland, haha ^^ var nämligen så att när jag var och simmade/dök ville jag se närmare på fönstrena nere på fyra meter så jag simmade ner och då stod det en gubbe där. han såg mig inte först men sen såg han mig och gud vad han hoppade till, som han såg ett spöke :D det var något maskinrum som hade fönster ut i bassängen, så de ser under vattnet. men när jag dök ner till botten vid fönstret efter att jag tagit luft var han inte kvar. roligt var det iallafall! sitter just nu och lyssnar på Someone new med Eskobar och nån annan och letar efter posters till mitt rum. ska byta ut min gamla, funderar på om jag ska köpa någon av dessa två:

eller


Får se vilken det blir, eller om det blir någon av dem. ska in till stan på fredag tror jag så då blir svaret. Nu blir det att fortsätta plugga till so-provet, har verkligen svårt att fatta allt inom samhällsekonomin. bättre blev det ju inte inte när alla sa att det var svårt och man hinner inte på en lektion. jaja det får gå som det går//Emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0