Boulderbattle

Igår satt man två timmar framför datorn och tittade på boulderbattle live stockholm i Svtplay. ;) det är otroligt hur duktiga dom är, får se i sommar hur väggarna är nere i Klättercentret och det ser jag fram emot! idag var jag inne en tur i stan, köpte några klätterbyxor och en vandringsskjorta från Lundhags som är riktigt skön. När pappa kom hem hade han varit inne i stan och köpt en slackline som vi satte upp så nu är det bara till att träna. efter maten drog vi till berget och ledklättrade lite, jag körde två leder och sen körde vi lite på "Svängdörr" som leden heter. den var riktigt grym start på den och jag höll på med starten i säkert tjugo minuter innan jag satte den, men fick sen reda på att det var en 7:a så då lugnade jag mig lite ^^ så fort man ser typ Nalle eller Sharma på TV vill man bara bli lika duktig som dom... Bara att fortsätta träna, snart kanske jag kan börja klättra en 8:a eller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0