World's best dives

Såg imorse ett program som hette Worlds best dives och det var så underbart fint så det gör ont i mig. man blir så sjukt sugen på att bara dyka runt om i världen för dykning är det bästa som finns!! (efter klättring då ^^) inte för att jag dykt ute men inne i bassäng är superkul så ute i hav måste ju var helt supertoppen! :D idag har det varit helt underbart väder och jag har varit ute hela dan. först var det en vända in till stan för att kolla in vad jag ska köpa för trekkingprylar och lite sånt. hittade massor som jag vill ha men ska nog ändå vänta till jag kommer till stockholm, för då kan jag kolla vad Addnature har för prylar. lär nog bli några karbiner och slingor också ;) imorn ska jag in och simma, det ska bli skönt för jag har känt mig lite krasslig det senaste men nu börjar jag bli på topp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0