Bridesmaids

Igår var jag och kollade på Bridesmaids med Julia och innan gick vi runt lite på stan. Filmen var riktigt bra och man skrattade i princip hela tiden. Efter åkte vi hem till henne och där stannade jag en stund och vi gjorde lite allt möjligt. Förra helgen blev det inte någon kajaktur så därför kan jag inte skriva något om det men vi snorklade istället och jag lägger upp bilder snart. Det är så underbart kul att snorkla och denna gången var det roligt eftersom vi hamnade mitt i ett stort fiskstimm och vi simmade med dom. De var inte mer än tio cm ifrån en och man kunde nästan ta på dom. Riktigt roligt och häftigt, det är synd att det inte har blivit fler gånger som vi har snorklat i år. Får bli mer nästa sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0