Top Gear

tittar lite halvt om halvt på top gear, gillar det programmet riktigt mycket alltså. Just nu är det Hammond som är hypnotiserad, det e roligt att se men vet inte riktigt om jag tror på det. Annars är nog det bästa avsnittet när dom är i Vietnam, eller när de bygger sin miljöbil :D idag firade vi morfar genom att äta på resturang, gå på ett museum som hette Bondens år och sedan åt vi tårta. 80 år fyllda är han nu och han verkade ha riktigt roligt, han berättade om andra världskriget för mig och det var rikigt häftigt att lyssna på! Sakerna i museét var riktigt coola, de var gjorde i vax av samma personer som gjort vissa figurer i Madame tussaud. imorgon är det skola och sedan raka vägen in till stan, hoppas att jag hittar de grejerna jag vill ha.//Emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0