Hemma igen

har haft en otroligt härlig helg! Lördagen börjadde med att gå vid sju ta på sig klätterkläderna, slänga i sig en snabb frukost och sedan sätta sig i bilen. när vi kom fram till berget blåste det och var väldigt kallt, men vi satte upp typ 8 st topprepsankare och firade ner oss. sen skulle jag börja klättra men efter kanske 7 meter märkte jag att jag inte hade någon känsel kvar i fingrarna och man undrade vad man höll på med. det blev inte så jättevarmt på lördagen men mycket klättring blev det iallafall. vid 5 tog vi ner alla rep och åkte till grill/lägerplatsen och satte upp tältet och startade grillen. vi käkade lite grillat och potatissallad och sen satte några upp slackline, försökte mig på det men klarade typ bara gå 2 meter precis som alla andra år. bad blev det också även om det var svinkallt i vattnet, när badet var klart satt alla vi lägerelden och skulle berätta spökhistorien men ingen kunde någon så det blev några roliga historier istället. natten gick ganska snabbt och man sov bra förutom en knäpp ekorre som höll på med något utanför vårat tält. idag var det mycket bättre väder och härlig klättring, ska inte skriva mer men slänger in några bilder ^^

Försökte mig på slackline, fick lite hjälp som tur var ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0