April, april...

Japp, första April idag och några gånger har man allt blivit lurad, haha! :D började med att mamma sa att jag hade försovit mig, sedan blev jag lurad i skolan. men jag fick allt lura några också och dagen är inte slut än. gillar vårat aprilskämt i skolan :) sitter just nu och lyssnar på låtar i spotify, försöker hitta nya bra låtar men det verkar rätt lönlöst. ska snart äta mat, får se vad det blir, förmodligen något gott. hoppas att vädret blir bättre i helgen, de har ju lovat att det ska bli 15 grader eller nåt sånt. just nu e ser det väldigt grått och tråkigt ut. skulle vilja åka till Norge och vandra, har hittat några sjukt fina leder. man blir galen av att bara sitta här och inte kunna åka dit, den bästa leden hade ett avslut med surfning. att åka till teneriffa igen skulle inte heller vara helt fel,var ett tag sedan nu.//Emma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0